1 דקות קריאה

כותב הבלוג:

חנן יוסף

נימוסים והליכות בעולם הספורט, בבקשה לא להתייחס ברצינות רבה מדי לכתוב. אבל אימוץ מהכללים יהפוך את האימונים שלנו למהנים יותר

  1. לא ללכלך את הסביבה! לא לזרוק עטיפות של ג'לים / חטיפים, פנימיות או כל דבר אחר בצד הדרך, אם ניסיתם לקלוע לפח, בבקשה להרים.

  2. להחזיר שלום, אם רץ או רוכב מנופף לכם לשלום, תנופפו בחזרה, גם אם אתם לא באמת יודעים מה הוא רוצה מכם. מנגד לא להתעקש לנופף לשלום לרץ באמצע אינטרוול.

  3. להגיע בזמן, תקפידו להגיע למפגש קבוצתי בזמן ומוכן ואל תעכבו את כולם בזמן שאתם מאפסים את השעון, מחפשים את משקפי השמש או את הג'לים

  4. כבדו את הקבוצה, אם יוצא לכם להצטרף לקבוצה קחו את הזמן ללמוד את המנהגים, שבו מאחור ותעשו מה שכולם עושים. הצעות ייעול יתקבלו בברכה אחרי חודש בו תגיעו ברציפות לאימונים הקבוצתיים :-)




  5. לשמור על צד ימין, תמיד להיצמד לימין. שמירה על הימין מאפשרת לעקוף אתכם בצורה נוחה ובטוחה. אם אתם יוצאים לעקיפה, בלי לחץ, מותר למי שאתם רוצים לעקוף קצת להתמהמה זאת לא סיבה לצעוק עליו.

  6. מקלחות, בקצרה, 'נכנסים ויוצאים' המקלחת הציבורית אינה חדר האמבטיה הפרטי שלכם

  7. לא להתגנב לתמונות סיום, אנחנו לא באמת מתמודדים על מקום על הפודיום וכל מה שנשאר לנו בסיום התחרות זה תמונה מקו הסיום. אם לא הצלחתם לעקוף מישהו עד ה-50 מטרים האחרונים, תנו לו להגיע לבד לקו הסיום לטובת תמונה טובה. במקביל פנו את קו הסיום לטובת אלה שמאחוריכם.

  8. תחייכו, זה רק ספורט :-)