משלוחים והחזרות

***הודעה חשובה***
לאור המצב אליו נקלענו והגבלת כמות העובדים המותרים לשהות במקום העבודה, ייתכנו עיכובים באספקת החבילות.
החבילות נארזות ע"י צוות המצוייד בכפכפות מיגון, מסכות ותרסיסי חיטוי.
חברת המשלוחים פועלת לפי ההנחיות: אין כל מגע בין השליח ללקוח, החבילות מונחות בפתח הבית, בתיאום וצילום החבילה לנמענים.
כל השליחים מצויידים בכפפות מיגון , מסכות ותרסיסי חיטוי.
 
החזרות והחלפות מידה:
לקוח ראשי לבצע החלפת מידה או החזרת הנעליים באמצעות שליח ובתיאום עם שירות הלקוחות ללא עלות! (עד החלפה אחת ללקוח). 
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אתר האינטרנט במייל: contact@ia-il.co.il
חשוב לציין את מספר ההזמנה/שם המזמין ואת הבקשה.
אנו מתנצלים מראש על זמן המענה הארוך במס' הטלפון של שירות הלקוחות ומאחלים לכולנו ימים טובים יותר.
 
משלוחים
אוריג'ילנס מבצעת משלוחים עד הבית לכל חלקי הארץ, בין 3-5 ימי עסקים, אך לרוב תקבלו את החבילה מהר יותר. 
*משלוחים לאזורים מרוחקים, המשלוח יכול להתעכב בעוד 1-2 ימי עסקים
ימי חלוקת המשלוחים: ראשון עד חמישי, שישי וערבי חג עד השעה: 13:00
ביום המסירה תקבלו SMS עם קישור ישיר למעקב החבילה, ותאום טלפוני כ- 30 דק׳ - 60 דק׳ לפני הגעה.
לקוח לא זמין: חברת המשלוחים תתאם מסירה מחדש מול הלקוח.
ניתן לבדוק את סטטוס המשלוח באתר תפוז שליחויות ע"י מספר המשלוח אותו קיבלתם במייל (דוגמא: 7661234).
קישור לאתר תפוז שליחויות: www.tapuzdelivery.co.il/ טלפון שירות לקוחות: 1700-55-9990

 

החזרות
לקוח ראשי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה.
החברה תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים לאחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's (לא כולל סניפי אאוטלט, סניף אילת וסניף מלחה) בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, ושהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ללא פגיעה, נזק, פגם מכל מין וסוג ובהצגת חשבונית.
או באמצעות תיאום שילוח מול שירות הלקוחות בלבד.