משלוח חינם לרוכשים באתר

משלוחים והחזרות

משלוחים
אוריג'ילנס מבצעת משלוחים עד הבית לכל חלקי הארץ, בין 3-10 ימיי עסקים, אך לרוב תקבלו את החבילה מהר יותר. 
*משלוחים לאזורים מרוחקים, המשלוח יכול להתעכב בעוד 1-2 ימי עסקים
ימי חלוקת המשלוחים: ראשון עד חמישי, שישי וערבי חג עד השעה: 13:00
לקוח לא זמין: חברת המשלוחים תתאם מסירה מחדש מול הלקוח.

 

החזרות והחלפות
לקוח ראשי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימיי עסקים מיום האספקה, במידה ומדובר בפריט בסייל (בהנחה) ניתן להחזיר או להחליף את המוצר תוך 5 ימיי עסקים בלבד.
באמצעות הודעה לשירות הלקוחות של החברה.
החברה תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה. על הלקוח להשיב את המוצרים
כשהם תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/התגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ללא פגיעה, נזק, פגם מכל מין וסוג (יש להכניס את הקופסה לשקית או לאריזה סגורה אחרת, כדי לשמור עליה בזמן המשלוח).

איך מחזירים?
החזרת המוצר לאחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד (לא כולל סניפי אאוטלט, סניפי אסיקס, סניף אילת וסניף מלחה) בתוך 5 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, בהצגת חשבונית דיגיטלית בלבד.
או
באמצעות שליח של אוריג'ינלס – יש לתאם החזרה מול שירות הלקוחות. עם קבלת הפריט ניצור עמכם קשר טלפוני לביצוע הזיכוי (עד שבועיים).

איך מחליפים?
אם הפריט שהזמנתם אינו מתאים לך ניתן להחליפו בקלות
החלפת המוצר באחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד (לא כולל סניפי אאוטלט, סניפי אסיקס, סניף אילת וסניף מלחה). בהצגת חשבונית דיגיטלית.
או
באמצעות שליח של אוריג'ינלס תוך 10 ימי עסקים – השליח שלנו מגיע עם זוג חדש ואוסף במעמד זה את הישן. החלפה ראשונה לכל עסקה היא בחינם! החלפה שניה כרוכה בעלות של 30 ₪ ובתאום מול שירות הלקוחות.

שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:
אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00, בטלפון 03-6834253. או באמצעות המייל שלנו: online@ia-il.com