שאלות ותשובות

Originals מבצעת משלוחים עד הבית לכל חלקי הארץ ללא עלות, כמו כן
ניתן לבצע החלפה אחת או החזרה של הפריט ללא עלות.

לאחר ביצוע החלפה ראשונה עם שליח, החלפה שנייה או החזרה של הפריט
כרוכה בעלות 30 ₪.

זמני האספקה הם בין 3-7 ימי עסקים.

אנו פועלים על מנת שההזמנה תגיע ללקוח כמה שיותר מהר, אך יתכנו עיכובים.

החלפת המוצר באחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד

(לא כולל סניפי אאוטלט, סניף אילת, סניף הזהב, סניפי נמל תל אביב, סניף מלחה וסניף רחובות)

בהצגת חשבונית דיגיטלית.

או

באמצעות שליח של אוריגינלס תוך 15 ימי עסקים – השליח שלנו מגיע עם זוג חדש ואוסף במעמד זה את הישן.

החלפה ראשונה לכל עסקה היא בחינם!
החלפה/החזרה שניה ואילך כרוכה בעלות של 30 ₪ ובתאום מול שירות הלקוחות.

המלאי באתר מתעדכן באופן שוטף.

ניתן להמשיך לעקוב באתר מתי הפריט חוזר למלאי.

לקוח רשאי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימי עסקים מיום האספקה.

על הלקוח להשיב את המוצרים כשהם תקינים ולא נעשה בהם שימוש,
באריזתם המקורית, כשכל התוויות/התגיות עדיין צמודות לפריט, שהם שלמים ללא פגיעה, נזק, פגם מכל מין וסוג.

החזרת המוצר לאחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד.
(לא כולל סניפי אאוטלט, סניפי אילת, סניף הזהב ראשון לציון, סניף נמל תל אביב, סניף מלחה וסניף רחובות).

או

באמצעות שליח של אוריגינלס – יש לתאם החזרה מול שירות הלקוחות.

שליח מטעמנו מגיע עם מדבקה מוכנה אין צורך להוסיף תווית החזרה.

יש לארוז את קופסת הנעליים בשקית המשלוח שהגיעה או בשקית אחרת.