מדיניות שירות משלוחים - החלפות והחזרות

משלוחים

ברכישה באתר האינטרנט של אוריג'ינלס http:www.originals.co.il (להלן: "האתר") תוכלו ליהנות ממשלוחים עד לדלת הבית בכל האזורים שאליהם מגיעה חברת השילוח החיצונית. מדיניות המשלוחים כפופה לתקנון באתר, למדיניות חברת השילוח החיצונית לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח לפירוט שלהלן:

חברת שילוח

עלות משלוח להזמנות מתחת ל-149.90  

עלות משלוח להזמנות
 מ
-149.90 ₪ ומעלה

זמן אספקה

שיטת משלוח

כץ משלוחים

19.90 ₪

חינם

זמן משלוח עד הבית בין 3 עד 7 ימי עסקים.
*בכפוף לתקנון באתר

שליח עד הבית


קניתם פריט ואתם מעוניינים להחליף או להחזיר?

אין בעיה נתאם עבורכם איסוף באמצעות חברת שילוח חיצונית, בכפוף לעלויות המפורטות להלן:

אפשרויות
החזרה/החלפה

עלות משלוח להחלפה/החזרה ראשונה

עלות משלוח
להחלפה/החזרה שניה

עלות משלוח
להחלפה/החזרה שניה

הזמנות
מתחת ל-149.90  ₪

9.90 ₪

30 ₪

שליח עד הבית

הזמנות
מ-149.90 ₪ ומעלה 

חינם

30 ₪

שליח עד הבית

דרך הסניפים

ללא עלות

ללא עלות

הגעה לסניפי אוריגינלס בלבד. לא כולל סניפי אסיקס, סניפי זכיין וסניפי אאוטלט המפורטים מטה.
*בכפוף לתקנון באתר

 

ניתן להחליף ולהחזיר פריטים בתוך 14 ימים מיום קבלתם, ובתנאי שהם שלמים ללא פגיעה, נזק, ופגם מכל מין וסוג, הכל כמפורט בתנאי השימוש באתר.

במקרה של החלפת פריט עם שליח, החלפה הינה רק של צבע ו/או מידה של הפריט שנרכש.

פנו אל שירות הלקוחות באמצעות המייל או הטלפון המופיע באתר על מנת למסור לנו איזה פריט תרצו במקום הפריט המוחזר ועל מנת לתאם איסוף.

ניתן לבצע החלפה בחנויות אוריג'ינלס הבאות בלבד:

קניון הקריון, גרנד קניון חיפה, קניון שבעת הכוכבים, קניון רמת אביב, TLV FASHION MALL, קניון גבעתיים, הקניון הגדול בפתח תקווה ו- BIG FASHION אשדוד.

לא ניתן לבצע החלפה בחנויות הבאות:
  1. חנויות זכיין: נפטון ואייס מול באילת, קניון הזהב ראשון לציון, נמל תל אביב, עזריאלי תל אביב, מלחה ואגריפס בירושלים, קניון איילון רמת גן, מבקיעים אשקלון, "עיר ימים" נתניה, קניון רחובות.
  2. חנויות אאוטלט:אאוטלט אסיקס נתניה, אאוטלט מול קניון איילון ואאוטלט הרצליה.
  3. חנויות בירקנשטוק: בירקנשטוק רמת אביב, בירקנשטוק הרצליה ובירקנשטוק נמל תל אביב.
  4. חנויות אסיקס: נמל תל אביב, TLV FASHION MALL, גרנד קניון חיפה.

אם תרצו לקבל מידע על זמינות הפריט בחנויות, ניתן לפנות ישירות לסניף.

אם התחרטתם על הקנייה על אף שהפריט שרכשתם הגיע באופן תקין, הנכם זכאים לזיכוי מלא בקיזוז עלות המשלוח כמפורט בטבלה לעיל, בתוך 14 יום ממועד קבלת הפריטים.

החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.

שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות של האתר:

בטלפון: 03-6834253 בימים א'-ה' בין השעות 16:00-9:00 או באמצעות כתובת המייל שלנו: online@ia-il.com.