תקנון ותנאי שימוש באתר

  1. כללי
  1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט http:www.originals.co.il (להלן: "האתר") שבבעלותה של חברת איי.אי איל בע"מ ח.פ 512368424 (להלן: "החברה").
  2. תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.
  3.  כותרות הסעיפים ניתנו לצורכי נוחות ואין ללמוד מהן לצורך פרשנות תקנון זה.
  4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. גלישה ו/או כל פעולה באתר, לרבות ביצוע הזמנה, מהווה הסכמה לקבל ולנהוג לפי התקנון.
  5. שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  7.  המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  8. השימוש באתר ובתכנים שבו הינו "כפי שהוא" ("AS IS"). כלומר, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה, מראש ובכתב.
  9. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן, הם חלים על השימוש באתר, בין אם באמצעות רשת האינטרנט ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  1. הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר
  1. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:
  2. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר.
  3. באם אמצעי התשלום באמצעותו מעוניין המשתמש לבצע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי תנאי השימוש ו/או הוראות תקנון זה או משתמשים המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.
  1. רכישת מוצרים

החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף ‎2 לעיל (להלן: "הלקוח") לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: "הזמנה").

כדי לבצע הזמנה של מוצר אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות.

לאחר בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה, על הלקוח למלא טופס הזמנה (להלן: "טופס ההזמנה"). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים, הנכונים והמדוייקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, מיקוד, קומה, וכניסה. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה.

מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

בנוסף למידע האמור בסעיף 3.3 לעיל, בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את אמצעי התשלום באמצעותו הוא מעוניין לבצע את הרכישה. אמצעי התשלום בו יכול להשתמש הלקוח הינו כדלקמן: כרטיס אשראי.

מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, נתוני אמצעי התשלום לא ישמרו במלואם (רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגר המידע של החברה וישמשו רק לצורך ההזמנה הספציפית.

 לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים 3.3-3.4 לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור "רכישה" (להלן: "ביצוע ההזמנה"). המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע"י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף 3.8 להלן.

לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: "אישור ההזמנה"). 

3.8. למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:

3.8.1. אימות פרטי האשראי וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי אצל החברה. ללא אישור חברת האשראי כאמור, ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחויבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות אי שמירת המוצר במלאי.

3.8.2. זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה: מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר, כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג'. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע.

3.9. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר בעת שהושלם תהליך ההזמנה (לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראי). אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

3.10. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוחים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, מפורטים בלשונית מדיניות המשלוחים – החלפות והחזרות המופיעות באתר. תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.

3.11. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיקם, להחליפם או לשנותם, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.

3.12. מובהר, כי ייתכן שמחירי המוצרים המוצעים לרכישה באתר ו/או המבצעים, ההטבות ו/או ההנחות המוצעים באתר (ככל שמוצעים) יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים בחנויות החברה. בכל מקרה החברה אינה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי הפריטים בסניפי הרשת ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל.

  1. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

4.1     לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תפעל לספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: "המשלוח").

  •       טרם ביצוע המשלוח, תישלח ללקוח הודעת SMS עם פרטי המשלוח.
  •        דמי משלוח לרבות בגין החזרות והחלפות מפורטים בלשונית משלוחים והחזרות שבאתר.
  • החברה רשאית לשנות מעת לעת את דמי המשלוח, תנאי המשלוח ואופן ביצוע המשלוח, ללא מתן הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. שינוי כאמור יכנס לתוקפו מיום פרסומו באתר.
  • אם עודכנו דמי המשלוח בטרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
  • החברה רשאית לבצע את המשלוח באמצעות חברת משלוחים חיצונית (להלן: "חברת המשלוחים"). משלוחים יתבצעו לאזורים על פי שיקול דעתה של חברת המשלוחים, והכל בכפוף למדיניות חברת המשלוחים. החברה עשויה לשנות את זהות חברת המשלוחים מעת לעת ו/או להשתמש במקביל בשירותיה של חברה משלוחים אחרת, ללא מתן הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • זמני אספקה: למעט אם נקבע אחרת על ידי החברה ו/או חברת המשלוחים, משלוח יסופק בתוך 7 ימי עסקים. זמני האספקה הינם בימים ראשון עד חמישי, ולמעט בערבי חג, ימי חג, חול המועד וימי שבתון. למען הסר ספק, יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ערבי חג, ימי חג, חול המועד וימי שבתון, לא יחושבו במניין ימי העסקים.
  • על אף האמור לעיל, זמני האספקה עלולים להשתנות בהתאם לאזור המגורים, והינם כפופים לעיכובים שאינם תלויים בחברה, לרבות אך לא רק, אירועי “כח עליון” כהגדרתם בתנאי השימוש באתר .
  • המשלוח יסופק ללקוח לכתובת בה נקב הלקוח במועד ההזמנה בלבד.
  • החברה ו/או חברת המשלוחים רשאית (אך לא חייבת) לבקש הצגת תעודה מזהה כדין של הלקוח במעמד אספקת המשלוח לצורך מסירת המשלוח.
  • במקרה בו התקבל אישור מהלקוח להניח את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  • החברה ו/או חברת המשלוחים רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים מסוימים על פי שיקול דעתה, לרבות אך לא רק, אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור במדיניות זו, זמן האספקה לאזורים כאמור בסעיף זה יהיה בתוך 7 ימי עסקים ובכפוף להגבלות הקיימות.
  • לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך לא רק, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה נוכח בעת אספקת המשלוח ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.
  • בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה בו הלקוח לא היה נוכח בעת אספקת המשלוח, החברה ו/או חברת המשלוחים רשאית להחזיר המוצרים לחברה. בגין ביצוע משלוח חוזר, החברה תהא רשאית לחייב את הלקוח בדמי משלוח נוספים בתעריפים הנהוגים בחברה וללקוח לא תהיה טענה ו/או דרישה בנושא זה.

 

  1. שירות לקוחות

5.1. טובין שנעשה בהם שימוש ונרכשו באתר יתקבלו לבדיקת היבואן באמצעות סניפי הרשת (למעט סניפי אאוטלט, אסיקס וסניפי זכיין המפורטים בלשונית מדיניות משלוחים החזרות והחלפות באתר) מענה לפי בדיקת היבואן יינתן ללקוח עד 14 ימי עסקים (כאשר מדובר בבדיקת היצרן – משך הזמן תלוי במהות הפגם ובזמינות היצרן), והטיפול יינתן ע’’פ החלטת היבואן.

5.2. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחד מהאמצעים הבאים:

– בטלפון: 03-6834253. בימים א'- ה', בין השעות 09:00-16:00;

– בדואר אלקטרוני: online@ia-il.com;

– בפייסבוק בעמוד ORIGINAL'S נעלי אוריג'ינלס.

  1. ביטולים והחלפות מוצרים

6.1. ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, אשר עיקריו יובאו להלן.

6.2. ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:

6.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב באמצעות דוא"ל ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר.

6.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף ‎6.2 זה, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.2.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו, בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.

6.3. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:

6.3.1. סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים, במידה שמדובר בפריט בסייל (בהנחה) רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה תוך 14 ימים בלבד, מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה לא ניתן לבטלה.

ביחס ל-"עולה חדש", "אדם עם מוגבלות" ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה אצל הלקוח או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן כאמור.

6.3.2. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף ‎6.3 זה, על הלקוח להשיב את המוצרים לאחת מחנויות "Original's" (למעט סניפי אאוטלט, אסיקס וסניפי זכיינים – המפורטים בלשונית מדיניות משלוחים החזרות והחלפות באתר) או באמצעות שליחות על ידי חברת שילוח חיצונית ובתיאום מול שירות הלקוחות בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול ו/או סימני שימוש מכל מין וסוג. למידע אודות עלויות ותנאי משלוח והחזרות/החלפות ראו לשונית שירות משלוחים, החלפות והחזרות באתר.

6.3.3. בכפוף לאמור בסעיף ‎6.3.2 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.3.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים וכן דמי משלוח ששולמו, ככל ששולמו. ההחזר, כאמור בסעיף 6.3.3 זה, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה.

6.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

6.4.1. על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר במוצר אחר בשווי כספי זהה או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

6.4.2. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:

6.4.3. הושב המוצר הפגום לחברה, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה.

6.4.4. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.4.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

6.4.5. ביטול הזמנה, לרבות במקרה של פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, תהא בכפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש (לרבות סימני שימוש), באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

תיקון/החלפה של מוצרים פגומים:
6.4.6. טובין יתקבלו לבדיקת היבואן עד 3 חודשים מיום רכישתם, ובתנאי שהוצגה חשבונית קניה.
6.4.7. מענה יינתן לצרכן עד 14 ימי עסקים, והטיפול יינתן ע’’פ החלטת שירות הלקוחות.
6.4.8. לא תינתן אחריות (לרבות תיקון ו/או החלפה) לרפידות, שרוכים, אבנים, קישוטים, וכיו"צ, וכן שריטות, שפשופים, כתמים, דהיית צבע, וקרעים.
6.4.9. לא תינתן אחריות לטובין שנפגמו כתוצאה מבלאי, שחיקה, שימוש וכיו"ב.

6.5. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם:

6.5.1. החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.

6.5.2. לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור בסעיף 6.4 לעיל (כגון, במקרים של מידה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של האתר כאמור בסעיף 5 לעיל, לתיאום שליחות באמצעות חברת שילוח חיצונית או על ידי השבתם לאחת מחנויות הרשת.

6.5.3. החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח וזאת לאחר שהתקבלו המוצרים בחברה והכל בתנאי שלא נעשה בהם שימוש (לרבות סימני שימוש), באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.5.4. מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים.
6.5.5. במקרה של החלפת מוצר עם שליח, ניתן לבצע החלפה רק של צבע ו/או מידה של המוצר שנרכש.

6.6. ביטול הזמנה ע"י החברה:

6.6.1 החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:

  1. בכל מקרה בו נבצר מהחברה לנהל את האתר כתיקונו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.
  2. בכל מקרה בו נבצר מהחברה לספק את המוצרים.
  3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.
  4. בכל מקרה בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.

בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.

6.7. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.

  1. אחריות ושירות

7.1. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

7.2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.

7.3. תמונות המוצרים ו/או סרגלי מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות ו/או המידות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

7.4. החברה עושה כל שביכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

7.5. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

7.6. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

7.7. על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג, סגרים, מגפות וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

7.8. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור בסעיף ‎5 לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן הצמודה למוצר, לרבות הוראות כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים ו/או בנעליים ו/או באביזרים הנמכרים באמצעות האתר.

7.9. החברה לא אחראית, ככל שיש כאלה, לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית (link). החברה אינה מתחייבת כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.

  1. קניין רוחני

8.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

8.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

8.3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע"י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.

8.4. החברה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("DEEP LINK"), או לעמוד הבית בלבד. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה.

8.5. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתו לכך מראש ובכתב.

8.6. שם החברה וכן שמות מותגי המוצרים, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) – הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

8.7. אייקונים (icons), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקניינה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד.

8.8. אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכוח הדין בישראל והן מכוח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

  1. שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש

9.1. מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה (להלן: "המידע") נעשית עפ"י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמת הלקוח למסירתם. מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברה לספק את ההזמנה ללקוח.

9.2. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש או מותר עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה במידע. החברה תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן שירות ולחברת ההפצה.

9.3. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI. החברה משתמשת במערכת PCI לצורך סליקת כרטיסי אשראי. החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים. ההתקשרות בין המחשב של המשתמש או המבקר באתר לבין מחשבי החברה מאובטחת באמצעות שיטות הצפנה מקובלות, בהתאם לתקנים הנהוגים. כמו כן, החברה נוקטת באמצעים סבירים להגנה על האתר ועל רכיבי חומרה ותוכנה הקשורים בתפעולו ודואגת לעדכנם באופן שוטף, בין היתר, כדי להגן על האתר ועל תוכנו מפני חדירות, פרצות או האזנות בלתי מורשות.

9.4. יתכן שבעת גלישה או ביצוע פעולות באתר, יתועדו פעולות המשתמש באופן אוטומטי וממוחשב, פרטים אלו משמשים את החברה לצרכי בקרה והתייעלות ניהולית ושיווקית מול משתמשי האתר.

9.5. יתכן שחלק מהשירותים באתר טעונים הרשמה. במסגרת תהליך ההרשמה ידרש הלקוח לבחור שם משתמש וסיסמא שיזהו את הלקוח בעת השימוש. החברה רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות או אחרות. על הלקוח לשמור על שם המשתמש והסיסמא בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם.

9.6. המידע והפרטים שייאספו לגבי הלקוח במהלך השימוש באתר, יישמרו במאגר המידע של החברה. השימוש באתר על ידי המשתמש ואישורו של המשתמש למדיניות הפרטיות של החברה מעידים על כך כי המשתמש מסכים שפרטיו יישמרו וינוהלו במאגר המידע של החברה. המידע שבמאגר ישמש – בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין – למטרות המפורטות להלן:

9.6.1. כדי לאפשר ללקוח לבצע הזמנות באתר;

9.6.2. כדי לזהות את הלקוח במהלך כניסות חוזרות לאתר;

9.6.3. כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים. המידע שישמש את החברה לצורך כך יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה את הלקוח באופן אישי;

9.6.4. כדי לאפשר למשתמשים להתאים את השירותים באתר להעדפותיהם;

9.6.5. כדי לאפשר לחברה ליצור קשר עם הלקוח ולשלוח אליו מדי פעם במסרון (SMS) מידע בדבר שירותיה ומוצריה של החברה, סקרים ושאלונים, כמו גם מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים של אחרים. מידע כזה ישוגר אל הלקוח בהתאם להסכמה מפורשת שנתן הלקוח לכך במהלך ההרשמה באתר או בכל עת אחרת. הלקוח יכול לבטל את הסכמתו בכל עת ולחדול מקבלת פניות וחומר פרסומי מהנהלת האתר, והכל בהתאם לדרכי ההסרה כפי שיופיעו במסרון (SMS).

9.6.6. מובהר כי הסכמה למדיניות פרטיות זו מהווה הסכמה לצורך הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ"ב-1982;

9.6.7. ליצירת הקשר עם הלקוח במידת הצורך;

9.6.8. לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה את הלקוח באופן אישי;

9.6.9. לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש והרכישה של האתר.

9.7. החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטי הלקוחות האישיים והמידע שנאסף על פעילותם באתר אלא במקרים שלהלן:

9.7.1. ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר ולצורך מימוש מטרות השימוש במידע כמפורט לעיל, ככל שנדרש הדבר;

9.7.2. אם הלקוח הפר את תנאי השימוש והרכישה באתר, או אם הלקוח יבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה;

9.7.3. אם יתקבל בידי החברה צו שיפוטי או דרישה מרשות מוסמכת המורה לה למסור את פרטי הלקוח או את המידע אודותיו לצד שלישי; למען הסר כל ספק החברה איננה מתחייבת להתנגד לשום בקשה לצו שיפוטי או דרישת רשות מוסמכת, שיחייב אותה למסור פרטים אודות הלקוח לצד שלישי.

9.7.4. בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה;

9.7.5. החברה תהיה רשאית להעביר את פרטי הלקוח והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשה הלקוח באתר לחברות או לארגונים אחרים הקשורים לחברה, כדוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;

9.8. החברה רשאית למסור ולשתף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בחברה וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, אך היא לא תחשוף בפניהם ביודעין, או במכוון את זהות הלקוחות ללא הסכמתם המפורשת;

9.9. החברה עושה שימוש בכלים כגון Remarketing, AdWords, Google Analytics ו- PPC לצורך פרסום, איסוף נתונים ושיפור חווית המשתמש של הלקוח. בין השאר, מקבלת החברה שירותים מחברות Facebook ו- Google לצורך הצגת מודעות של החברה ברשת האינטרנט. החברה רשאית להשתמש, בין בעצמה ובין באמצעות צדדים שלישיים כגון Google ו/או Facebook בקבצי 'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפות אישיות של הלקוח ולצרכי אבטחת מידע. 'עוגיות' הן קבצי טקסט, שהדפדפן במחשבו של הלקוח יוצר לפי פקודה ממחשבי החברה. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר הלקוח יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלו. העוגיות מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקר הלקוח, משך הזמן ששהה הלקוח באתר, מהיכן הגיע הלקוח אל האתר, מדורים ומידע שהלקוח מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. הן משמשות גם כדי לייתר את הצורך בהזנת פרטי הלקוח בכל פעם שהוא מבקר מחדש במדורים באתר המחייבים רישום, ככל שישנם כאלה. המידע בעוגיות מוצפן והחברה נוקטת צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי החברה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהם. הלקוח רשאי לבטל את הסכמתו לשימוש של ספקי צד שלישי כגון Google ו- Facebook על ידי ביקור בדף ההצטרפות של יוזמת הפרסום ברשת בכתובת:

http://www.networkadvertising.org/choices/

9.10. לקוח שאינו מעוניין שעוגיות יאספו במחשבו האישי, יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן במחשבו. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. יש לזכור שביטול העוגיות עלול לגרום לכך שחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים לא יהיו זמינים. בנוסף לכך, ניתן למחוק את העוגיות במחשב בכל רגע.

9.11. החברה רשאית להתיר לחברות צד-שלישי לפרסם באתר ו/או לנהל את מערך הגשת הפרסומות באתר.

9.12. החברה מיישמת באתר מערכות שנועדו לאבטח את המידע באופן מיטבי, בהתאם לסטנדרטים מקובלים. בעוד שמערכות אלה מצמצמות את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי החברה, אין בהן בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

9.13. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981- כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהוסמך כדין בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.

9.14. למידע נוסף נא לעיין בחוק הגנת הפרטיות:

http://www.knesset.gov.il/review/data/heb/law/kns9_privacy.pdf

9.15. החברה רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות ככל שהיא פועלת על פי הוראות הדין.

9.16. בכל עת תוכל לעיין במדיניות הפרטיות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור הבא.

  1. גיפט קארד (שובר מתנה)

    10.1 ניתן לרכוש שובר מתנה באתר באמצעות כרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לרכוש גיפט קארד באמצעות כרטיס חבר.

    10.2 תנאים של שובר המתנה:

    10.2.1. הסכום הנקוב בשובר המתנה יהיה הסכום ששולם בעת ביצוע ההזמנה, לתוקף של חמש שנים לפחות (למעט מקרים של ביטול עסקה בהתאם לדין).

    10.2.2. מימוש הגיפט קארד יעשה בהתאם לתנאי המימוש הקבועים בגיפט קארד.

    10.2.3. ניתן לממש את הגיפט קארד באתר האינטרנט בלבד.

    10.2.4 ניתן לרכוש גיפט קארד בסכומים הבאים בלבד: 250 ₪/ 500 ₪/ 800 ₪/ 1,000 ₪.

    10.2.5. מימוש הגיפט קארד יעשה באמצעות קוד קופון שישלח ללקוחות למייל ואותו יש להזין בסל הקניות על מנת לקבל ההנחה בסכום הנטען.

  2. העלאת תמונות על ידי משתמשים לאתר האינטרנט – תנאי שימוש

    1. הסכמה לתנאים
      בעת העלאת תמונה לאתר, המשתמש מסכים ומאשר שהוא קרא והבין את תנאי התקנון. כתנאי להעלאת התמונה, המשתמש מעניק לאתר/לחברה רישיון לא בלעדי, עולמי, בלתי חוזר וללא תמורה להשתמש בתמונה לצרכים מסחריים ושיווקיים, לרבות הצגה במסגרת ביקורות מוצרים באתר האינטרנט ו/או בכל פלטפורמה אחרת. בעצם העלאת התמונה לאתר המשתמש מאשר כי התמונה אינה מכילה תוכן פוגעני, אינה כוללת קטינים ללא הסכמת האפוטרופוס, וכי הוא מבין שהתמונה עשויה להופיע במקומות נוספים מעבר לאתר, למטרות קידום, פרסום ושיווק.
    2. זכויות יוצרים
      המשתמש מצהיר כי הוא בעל מלוא זכויות היוצרים בתמונה שהעלה לאתר או שיש לו הרשאה מפורשת לעשות כן; וכן כי התמונה אינה מפרה זכויות כלשהן של צדדים שלישיים.
    3. שמירה על פרטיות וצדדים שלישיים
      אין להעלות לאתר תמונות הפוגעות בפרטיות של צדדים שלישיים או הכוללות קטינים, אלא אם התקבלה הסכמה מפורשת מאותם צדדים שלישיים ו/או, כאשר מדובר בקטינים, מהוריהם או מהאפוטרופוסים החוקיים שלהם. באחריות המשתמש להימנע מפגיעה בפרטיותם של אחרים ולהשיג את כל האישורים הדרושים במקרה של קטינים.
    4. אמצעי בקרה על תוכן
      האתר שומר לעצמו את הזכות להפעיל מערכת בקרה שתמנע העלאת תוכן שאינו ראוי או שאינו עומד בתנאי השימוש. בהתאם לכך, האתר רשאי להסיר תוכן העלול לפגוע בזכויות יוצרים, להפר את פרטיותם של אחרים, להכיל תוכן שאינו הולם (לרבות תוכן שעשוי לעלות לכדי "לשון הרע", פרסום כוזב, לא מדויק וכדומה). יובהר כי האתר רשאי שלא להעלות תמונות לאתר ו/או להסירן, לפי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי צורך לנמק את החלטתו.
    5. הסרת תוכן לפי בקשת המשתמש
      האתר מתחייב להעניק למשתמש אפשרות להסרת התמונה לפי בקשתו, בכל עת, על ידי פנייה לשירות הלקוחות.
  3. תנאים נוספים

12.1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל בלבד, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בת"א-יפו.

12.2. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מעת לעת. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.